فعالیت فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت (پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴) تمدید لغو پرواز‌های داخلی و خارجی در شمال، جنوب و غرب کشور تا جمعه (۱۳ تیر ۱۴۰۴) ویدیو | آتش سوزی مهیب ترکیه به اطراف شهر توریستی آنتالیا رسید زمان برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها مشخص شد آخرین زمان‌بندی ثبت‌نام دانش‌آموزان و آزمون‌های سمپاد و نمونه اعلام شد ویدئویی از انفجار ۲۵ خردادماه ۱۴۰۴ در اثر موشک اسرائیل به منطقه تجریش تهران پرواز‌های فوق‌العاده «هما» از مشهد به مقاصد بین‌المللی و داخلی درباره حادثه هواپیمای ایرانی که سال ۱۳۶۷ مسافرانش با حمله موشکی آمریکا شهید شدند | کودک‌کشی بر فراز آسمان وزیر آموزش و پرورش: کتاب‌های درسی در حال توزیع است این شکل از ناشتایی، شما را لاغر می‌کند آسیب به ۳۶ مدرسه در جنگ ۱۲روزه توسط رژیم صهیونیستی تأمین‌اجتماعی معوقات فروردین ماه ۱۴۰۴ بازنشستگان را چه زمانی پرداخت می‌کند؟ داروخانه‌ها ملزم به ارائه خدمات حتی در روز‌های تعطیل شدند توصیه‌هایی برای جبران بدخوابی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (پنجشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۴) | تداوم گرما تا یکشنبه هفته آینده رئیس سازمان بهزیستی کشور در مشهد: امسال در استان خراسان رضوی پشت‌نوبتی مستمری‌بگیر نخواهیم داشت «شیر» بهترین جایگزین آب در گرمای تابستان آخرین فرصت ثبت‌نام مسکن فرهنگیان، دوشنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۴) است اعلام زمان برگزاری آزمون عملی و تشریحی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ اطلاعیه ثبت‌نام مسکن فرهنگیان شاغل و بازنشستگان منتشر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۴) دیابت نوع ۵، بیماری تازه‌شناخته‌شده! دستورالعمل وزارت بهداشت در تهیه نذورات ایام محرم و صفر ۱۴۰۴ اطلاعیه جدید سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در مورد حقوق خرداد ۱۴۰۴ پیش‌بینی هواشناسی امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۴) | خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور (۱۲ تیرماه ۱۴۰۴) آن روی سکه بحران زمان پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس نزدیک است آمادگی خدمت‌رسانی هتل لاله تهران به آسیب‌دیدگان در جنگ ۱۲ روزه وزیر آموزش و پرورش: در هیچ شرایطی آموزش را ترک نخواهیم کرد + فیلم
سرخط خبرها

قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!

  • کد خبر: ۲۰۹۰۴۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با کم یا اضافه پرداخت کردن در سامانه‌های برق، بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شوید.

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز؛ شهروندی با ارسال پیام به صدای مردم از صدور قبوض تکراری خبرداد. در متن پیام این شهروند آمده است: شرکت برق قبض تکراری صادر کرده است. اگر این شرکت در صدور قبوض و ارسال پیام به مشترکان خود، به مشکلی برخورد کرده یا سامانه اش دچار اختلال شده است، باید به شهروندان اطلاع رسانی کند.

در پیگیری ستون «صدای مردم» این شهروند ماجرای قبوض تکراری را این طور توضیح می‌دهد که ماه قبل برای او قبض صادر می‌شود و قبض را در موعد مقرر پرداخت می‌کند. با این همه، دوباره و در فاصله کمتر از ۱۰ روز با پیامی دیگر از شرکت برق رو به رو می‌شود که دقیقا همانند قبض قبلی است.
این شهروند در ادامه این طور توضیح می‌دهد: نکته جالب این بود که مثل دیگر قبوض مهلت تعیین کرده بودند تا در زمان مقرر قبض را تسویه کنیم.

صدور تکراری قبض برق و ارسال پیام‌های چند باره، فقط گریبان این شهروند را نگرفته است. او‌ می‌افزاید: به تازگی این اتفاق برای اطرافیانم نیز افتاده و سرگردانیم که چرا مجدد قبض صادر شده است؟ در این ارتباط هنگامی که از سامانه‌های شرکت برق استعلام می‌گیریم تا از چندوچون ماجرا سردربیاوریم، در کمال ناباوری قطعی اعلام می‌کند.

او در ادامه صحبتش را این طور بیان می‌کند: درنظر بگیرید گاهی به علت مشغله‌های کاری ممکن است فراموش کنیم که قبض قبلی را پرداخت کرده ایم و دوباره وجه واریز می‌کنیم. پرداخت دوباره برای یک مدت کوتاه با این هزینه‌های گران زندگی، روا نیست. باید هفت خان را پشت سر بگذاریم تا پرداختی دو یا چند باره را اثبات و با کلی نامه نگاری و دوندگی وجوه پرداختی مازاد را دریافت کنیم.

وجود ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی

قبوض تکراری برق و ارسال پیامک‌های دو یا چند باره را مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد مسئله‌ای عادی می‌داند و این موضوع را به ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی پیوند می‌زند. علیرضا کاشی با اشاره به اینکه ما در سطح شهر مشهد یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک داریم، می‌افزاید: اگر برای شهروندی دوبار پیام قبض ارسال شود با روش‌های مختلف می‌تواند از آخرین قبض مطلع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با تأکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای تکرار قبض‌های پیامکی نیست، می‌گوید: مشترکان شرکت برق اگر به سامانه «برق من» مراجعه کنند، ریز مصرف، آخرین قبض و کارکردشان، مشخص است.

او پاسخ‌گویی تلفنی را یکی دیگر از روش‌ها برمی شمارد و‌ می‌گوید: این افراد می‌توانند پرسش‌های دیگر را با ۱۵۲۱ در میان بگذارند و آگاهی‌های بیشتری در مورد قبوض و دیگر موارد کسب کنند.

در ادامه روش دیگری را کاشی به شهروندان پیشنهاد می‌کند: مراجعه حضوری به واحد مشترکان امور مربوط است که در نرم افزار «برق من» مکان آن در هر منطقه، مشخص شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تأکید می‌کند: اگر فردی رقمی را هم کم یا اضافه پرداخت کند در همان سامانه بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شود و هیچ حقی از مشترکان، ضایع نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->