چطور از کودکان در گرمای شدید محافظت کنیم؟ چرا پزشکان عمومی خدمات زیبایی انجام می‌دهند؟  نکاتی ضروری برای مادران شیرده در مسیر اربعین علل بروز اسهال در کودکان چیست؟ آیا بدون فعالیت ورزشی می توان وزن کم کرد؟ اهدای خون، زندگی دوباره در رگ‌های جامعه | گزارش شهرآرانیوز به‌مناسبت فرارسیدن روز اهدای خون گم شدن جنین‌ها پای بازرسان وزارت بهداشت را به بیمارستان باز کرد اغفال دختر جوان توسط ۲ موادفروش شیطان‌صفت تأکید رئیس سازمان محیط زیست بر نگاه کارشناسی در حفظ غار‌ها دستگیری قاتل فراری به جرم کشتن برادر قاتل الهه حسین‌نژاد به قصاص محکوم شده است نه اعدام «غفلت و بی‌توجهی»، شایع‌ترین نوع کودک‌آزاری و «انزوای اجتماعی»، مهم‌ترین نوع مشکلات ارتباطی کودکان سند مالکیت چند بنای مهم تاریخی به دستگاه‌های متولی اهدا شد (۸ مرداد ۱۴۰۴) وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی از شکارچیان غیرمجاز در تهران بازنگری در سهمیه‌های کنکور در صورت تصویب از سال آینده اعمال خواهد شد قرارداد کار معین برای ۳۲ هزار نیروی خرید خدمات آموزشی از مهر ۱۴۰۴ اجرا می‌شود جاده چالوس مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۴) نحوه دریافت شهریه در مدارس هیئت امنایی پذیرش شکست مهم‌ترین درسی است که دانش آموز در مدرسه باید یاد بگیرد رأی پرونده قتل مرحومه «الهه حسین‌نژاد» صادر شد وقتی مرگ پُست می‌شود | ۱۱ باند فروش مواد در شبکه‌های اجتماعی لو رفتند آمادگی ۱۱۸ بیمارستان در مناطق مرزی برای خدمت‌رسانی در اربعین توصیه رئیس اورژانس کشور برای سفر ایمن زائران اربعین ۵.۵ میلیون ایرانی دچار کم شنوایی هستند افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی انواع دارو‌های بیماران خاص در فصل تابستان در مشهد ۱۸ کشته و ۵۰ نفر مفقود در حادثه غرق شدن کشتی در شرق لیبی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی: به اتباع غیرمجاز خدمات اربعین ارائه نمی شود کشف ۹۵ تُن مواد مخدر و انهدام ۷۰۰ باند | سرکرده باند ملقب به «دیوانه کویر» به هلاکت رسید طلای جهانی در دستان نوجوان مشهدی | گفت‌وگو با علی‌اکبر نوراللهی، افتخار زیست‌شناسی ایران
سرخط خبرها

قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!

  • کد خبر: ۲۰۹۰۴۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با کم یا اضافه پرداخت کردن در سامانه‌های برق، بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شوید.

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز؛ شهروندی با ارسال پیام به صدای مردم از صدور قبوض تکراری خبرداد. در متن پیام این شهروند آمده است: شرکت برق قبض تکراری صادر کرده است. اگر این شرکت در صدور قبوض و ارسال پیام به مشترکان خود، به مشکلی برخورد کرده یا سامانه اش دچار اختلال شده است، باید به شهروندان اطلاع رسانی کند.

در پیگیری ستون «صدای مردم» این شهروند ماجرای قبوض تکراری را این طور توضیح می‌دهد که ماه قبل برای او قبض صادر می‌شود و قبض را در موعد مقرر پرداخت می‌کند. با این همه، دوباره و در فاصله کمتر از ۱۰ روز با پیامی دیگر از شرکت برق رو به رو می‌شود که دقیقا همانند قبض قبلی است.
این شهروند در ادامه این طور توضیح می‌دهد: نکته جالب این بود که مثل دیگر قبوض مهلت تعیین کرده بودند تا در زمان مقرر قبض را تسویه کنیم.

صدور تکراری قبض برق و ارسال پیام‌های چند باره، فقط گریبان این شهروند را نگرفته است. او‌ می‌افزاید: به تازگی این اتفاق برای اطرافیانم نیز افتاده و سرگردانیم که چرا مجدد قبض صادر شده است؟ در این ارتباط هنگامی که از سامانه‌های شرکت برق استعلام می‌گیریم تا از چندوچون ماجرا سردربیاوریم، در کمال ناباوری قطعی اعلام می‌کند.

او در ادامه صحبتش را این طور بیان می‌کند: درنظر بگیرید گاهی به علت مشغله‌های کاری ممکن است فراموش کنیم که قبض قبلی را پرداخت کرده ایم و دوباره وجه واریز می‌کنیم. پرداخت دوباره برای یک مدت کوتاه با این هزینه‌های گران زندگی، روا نیست. باید هفت خان را پشت سر بگذاریم تا پرداختی دو یا چند باره را اثبات و با کلی نامه نگاری و دوندگی وجوه پرداختی مازاد را دریافت کنیم.

وجود ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی

قبوض تکراری برق و ارسال پیامک‌های دو یا چند باره را مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد مسئله‌ای عادی می‌داند و این موضوع را به ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی پیوند می‌زند. علیرضا کاشی با اشاره به اینکه ما در سطح شهر مشهد یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک داریم، می‌افزاید: اگر برای شهروندی دوبار پیام قبض ارسال شود با روش‌های مختلف می‌تواند از آخرین قبض مطلع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با تأکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای تکرار قبض‌های پیامکی نیست، می‌گوید: مشترکان شرکت برق اگر به سامانه «برق من» مراجعه کنند، ریز مصرف، آخرین قبض و کارکردشان، مشخص است.

او پاسخ‌گویی تلفنی را یکی دیگر از روش‌ها برمی شمارد و‌ می‌گوید: این افراد می‌توانند پرسش‌های دیگر را با ۱۵۲۱ در میان بگذارند و آگاهی‌های بیشتری در مورد قبوض و دیگر موارد کسب کنند.

در ادامه روش دیگری را کاشی به شهروندان پیشنهاد می‌کند: مراجعه حضوری به واحد مشترکان امور مربوط است که در نرم افزار «برق من» مکان آن در هر منطقه، مشخص شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تأکید می‌کند: اگر فردی رقمی را هم کم یا اضافه پرداخت کند در همان سامانه بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شود و هیچ حقی از مشترکان، ضایع نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->